نمایه نویسندگان

ا

  • اسمی جوشقانی، زهرا ارزیابی رابطه مهارت های اجتماعی و تربیت شهروند در کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • افشار، مژگان آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • الباد، الهام آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • امیری، ابراهیم آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
  • امیری، عارف بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]

پ

  • پورقیومی، علی آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]

ت

  • تقوی مقدم، ابراهیم آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]

ج

  • جلیلیان، سجاد کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
  • جهشی، کاظمیه تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]

ح

  • حسینی فر، مریم السادات بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف‌گرایی (مطالعه: دانش‌آموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
  • حیدری، عبدالحسین تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]

د

  • دستیار، وحید نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام ‌پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
  • دیمه ور، محمد آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]

ر

  • رباطجزی، ریحانه شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
  • رحمتی، رباب فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
  • رحیمی، مریم بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف‌گرایی (مطالعه: دانش‌آموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
  • رستمی، فروزان تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • رنجبرباروق، زهرا بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در ایران با کشورهای کانادا و استرالیا به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

ز

  • زارع عصمت آباد، زهرا تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]

س

  • ساداتی فر، سیده مدینه شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
  • سروری، جمشید تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
  • سلیمان نژاد، احسان تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • سلیمان نژاد، محمد تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • سلیمان نژاد، محمد شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]

ش

  • شریفی نجف آبادی، رسول نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]

ص

  • صدر، آمنه تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]

ض

  • ضربی قلعه حمامی، شکیب تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفه‌های صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]

ط

  • طوافی، هیدا تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]

ع

  • عظیمی، محمّد ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
  • علی پور، محمد واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
  • علی پور، محمد واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
  • علیپور، مهدی واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
  • علیزاده منفرد، سید مجتبی تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]

غ

  • غلامی، محمد روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]

ف

  • فتحی، کوروش کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
  • فرامرزی، نازنین شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
  • فرجی، زاهد بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]

ق

  • قاسمی، سیدعلیرضا واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
  • قاسمی اردهائی، علی روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]

ک

  • کاکی، محمد تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]
  • کرمی، فریبا آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • کریمی، امیر فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
  • کریمی، امیر کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]

گ

  • گلشن، امین ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
  • گلشنی، مرتضی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]

ل

  • لطفی خاچکی، بهنام نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]

م

  • محمدی، محمود بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
  • معتمدی راد، محمد تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]
  • منصوری، محبوبه تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
  • مو سی پور میاندهی، پری تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
  • مومن فر، زهرا نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام ‌پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]

ن

  • نظری، ولی اله آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • نوبخت، رضا روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]

ی

  • یوسفی روشن، محمدرضا آموزش تهیه نقشه‌ی توپوگرافی و مدل رقومی ارتفاع در درس نقشه خوانی و کارتوگرافی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-91]
  • یوسفی روشن، محمدرضا آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]